Friday, April 13, 2007

Åh vilket fantastiskt Lost-avsnitt..

Just när man börjar tvivla på om man någonsin ska få veta nått så kommer ett helt fantastiskt spännande avsnitt. Egentligen kände jag på mig hela tiden att hela grejen med Juliet var lite skum, för bra för att vara sann. Sen visar de ju väldigt sympatiska tillbakaklipp med henne. Meningen är att man ska känna med henne/tro gott om henne. Mest ville de nog förvirra tittarna. Sen när slutscenen visar hur hon och Ben konspirerar, får jag rysningar för att det är så härligt spännande. Men vem lurar vem? Om man känner Lost rätt så är inget så enkelt som det verkar vara..

Men jag lovar, nästa avsnitt är säkert ett riktigt mellan-avsnitt som inte alls tar vid där detta avsnitt slutade..

Criminal minds var riktigt trist, rent av slöseri på tid.

Och ikväll ser jag självklart på Survivor (har ni fortfarande inte sett det, ladda ner nu!!). Enligt senaste "next time on survivor" kan man förvänta sig världens twist i detta avsnitt! Can´t wait!

2 comments:

Anonymous said...

Har inte sett varken lost eller survivor än, men jag såg criminal minds inatt...fy 17 vad trist det var! Kan de inte bättre än så?

Jericho därimot var riktigt matnyttigt den här veckan..man fick veta en massa grejer.

Har snöat in på stargate; atlantis men nu är avsnitten snart slut..jag diggar delar av den serien så mycket, kanske för att man får drömma bort sig från den här världen på riktigt...fast mycket av den är bara strunt också, amerikansk propaganda etc...du vet .

Malin said...

Jonas kommentar om Stargate: Atlantis: ÅÅh mcgyver i sitt esse.

Vi laddar för survivor, jag avgudar den serien! Och nu ser jag fram emot jericho också, den serien har varit riktigt bra efter juluppehållet! Ser du amazing race?

Spelkväll snart eller?