Friday, April 13, 2007

det känns (inte) som fredag..

jag tänkte att jag skulle ge SVTs nya underhållningsprogram en chans. Jag hade väl inte direkt höga förväntningar, men ändå..

Men tyvärr, jag tröttnade redan under vad som kändes som ett 5-minutersintro. Hur tänker de? Kollade sista fem minuterna, men blev inte alls övertygad. Martin Kellermans dokuinslag non fiction kändes rätt meningslöst. (förövrigt tror jag att jag såg Martin Kellerman på café fåtöljen idag)

Synd att SVT inte riktigt lyckas med denna typ av program. Däremot ser jag fram emot sista avsnittet av playa del sol. Den var lite seg i början men numera skrattar jag högt varje söndag!

Sista frågan..När ska man få veta vem miniatyrmördaren är? man blir ju tokig snart..

2 comments:

Mattias S said...

Jag har inte kollat på dom senaste 10 avsnitten eller så av CSI, har dom fortfarande inte fångat honom?

Malin said...

nepp! men det verkar nära nu..:)kanske..eller så fortsätter det nästa säsong också...suck!