Sunday, April 8, 2007

The con isn´t on..


Jag hade laddat hela veckan, på fredagen skulle första avsnittet av säsong 4 börja..
Men icke...Hustle är ytterligare ett bevis på att britterna verkligen vet hur man gör bra TV.
Det är en serie som är rätt svår att kategorisera. Det är lite komedi, lite drama, lite spänning..och alldeles alldeles underbar! Det handlar om ett gäng som lurar halvonda människor på deras pengar...och eftersom offret alltid förtjänar att bli lurad så är brottslingarna självklart även hjältar.

Jag tror att det har visats en del på SVT och även på BBCPrime. Men har ni missat det, var glada, ni har i så fall tre härligt underbara säsonger att njuta av!

En trist nyhet är att karaktären Mickey Bricks inte kommer att vara med i nya säsongen..

1 comment:

Mia said...

Ja! Jag såg första säsongen när den gick på SVT. Sen har jag helt glömt bort denna underbara serie. Frågan är nu: VAR hittar jag denna på nätet? Såg att man kunde köpa den på vissa sidor. Lite dyrt för min smak så MSN:a mig gärna om du har bra tips! ;-)