Wednesday, February 21, 2007

Laguna Beach

Jag som ni säkert fattar har jag varir rätt desperat de senaste dagarna. Så desperat att jag laddade ner första säsongen av MTVs dokudrama Laguna Beach. Man får följa ett gäng high school-ungdomar som lever lyxliv i Kalifornien. Det är kärlekstrubbel, vänner som sviker och så vidare. Det är underhållande ytligt och de problem ungdomarna har känns så avlägsna. Jag känner mig riktigt vuxen när jag ser på serien.

Jag vet att jag skrivit tidigare att jag är kräsen när det gäller serier, och det gäller fortfarande. Men jag är även road av att se på lite halvdåliga serier då och då, inte bara tidsfördriv utan just för att de är underhållning. Dessutom är jag inte så elitistisk att jag skäms för att jag ser på Laguna beach eller Janice Dickinsons Model Agency. Jag tycker det är kul helt enkelt.

1 comment:

Mia said...

Vågar jag kläcka ur mig att jag redan sett alla tre säsongerna? Eller sett och sett.. Det har varit min "gonattsaga" sen en tid tillbaka. Lagom underhållande att somna till... ;-)