Wednesday, February 14, 2007

del 3, originalet

Jag har visserligen inte sett tillräckligt många avsnitt för att säga något generellt om den.

Men av det jag sett måste jag säga att den är riktigt spännande. Särskilt denna säsong där man under hela säsongen fått följa mördaren som bygger små modeller av sin brottplats. Jag som är ett stort fan av psykopatmördare är väldigt fascinerad. Det som är lite frustrerande är att de dragit ut på detta fall under hela säsongen. Att döma av episod-beskrivningen så kommer kanske upplösningen i denna veckas avsnitt. Jag vet inte om det är tack vare "modell-mördaren" som jag tycker CSI är riktigt bra eller om de har en bra och jämn nivå..







Vad tycker ni?

2 comments:

Mia said...

Jag sa mitt i inlägget om CSI Miami ;-)

Anonymous said...

Jag tycker orginalet är klart bäst, fast inget direkt att hurra över. Och senaste säsongen har varit aptråkig tycker jag...