Monday, May 21, 2007

slut?

De flesta serierna börjar ta slut nu och det innebär en hel del separationsångest. Som tur va, brukar sommaren alltid springa väldigt snabbt och när man minst anar det så börjar alla igen (förutom lost då!). Mest längtar jag efter de nya säsongerna av Survivor och Amazing race! Skönt med nya personer, nya intriger och nya utmaning..

Jag blev riktigt besviken på CSI! Ett helt år, en hel säsong och de kan inte avsluta fallet med miniatyrmördaren, extremt frustrerande. Visst man fick se vem det va och så..men sen lämna det sådär öppet, elakt!

Child of our time, på bbc prime är garanterat den mest intressanta dokumentärserie jag sett. Ladda ner eller vad som helst, men se!

Rätt person vann garanterat top model! jag vill inte säga vem..det finns de som läser som ännu inte sett säsongen eller finalavsnittet.

1 comment:

Anonymous said...

Lätt att det var rätt person. Nu vet vi förstås inte hur folk egentligen är för Tv kan klippa som du så fint berättade för mig. Jag såg en snutt av Top model 5 idag, en del fina flickor ändå tycker jag..