Tuesday, May 15, 2007

Oh yes!

Min stora favorit vann Survivor, det känns riktigt bra! Sista avsnittet var riktigt underhållande och väldigt nervöst. Men allt gick precis perfekt och den som mest förtjänade att vinna, vann.
Ni som ännu inte fastnat för Survivor borde genast börja ladda ner! Det är spännande, underhållande, läskigt och roligt! Nästa säsong ska de vara i Kina, kul med lite annat än en tropisk ö.

Jag fick ett trevligt mail med tips om två nya serier. Och jag som alltid är på jakt efter nya serier laddade genaste ner. Problemet var att jag, efter tre timmars Survivor, var så extremt trött att jag inte orkade titta. Men inledningen av Holby Blue verkade mycket lovande, jag älskar engelska deckare! Och jag ser också fram emot thrillerserien från Kanada (Durham County), det lilla jag läst lovar en spännande och bra serie. Tack för tipsen Rolle! :)

Ikväll är det Heroes! För mer Heroes-nyheter, kolla här!

2 comments:

Anonymous said...

Jag måste erkänna att jag ville att Dreamz skulle vinna till sist...earl kändes så tillrättalagd och plastig - så amerikansk....och cassandra....vad hade hon gjort överhuvudtaget mer än att mumla "mhmm, ehmmm" ..?

men det var en spännande avslutning i allafall!

Malin said...

mm. synd bara att filerna låg i fel ordning, så vi missade "vote"-avsnittet..men det gjorde ju inte så mycket.

Nej, jag vet inte..jag tycker att dreamz brände sina broar när han svek Jau. Alla är ju rätt amerikanska, men earl kändes ärlig och så..tror det var det han vann på. På den där pinsamma utfrågningen så var han ärlig och stod för det han gjort medan de andra bara satt och bortförklarade sig!