Saturday, May 26, 2007

Helt superbra

Säsongsavslutningen av Lost var helt strålande bra. Skönt med ett lite annorlunda avsnitt, framidsblickar istället för tillbaka.. Men trots att en del frågor besvarades, väcktes lika många andra..men det är så det ska vara med lost. Man ska hela tiden sitta och klura, leta ledtrådar och gissa. Det är charmen. Jag vet inte hur jag ska kunna vänta i åtta månader på att få se fortsättningen!

Har redan sett första och halva säsongen av the office, och jag fullkomligt älskar det. Så briljant, subtil och helt fantastisk humor. Spännande karaktärer och väldigt många gapskratt. Särskilt spännande är ju självklart den outalade romansen mellan jim och pam. Vad jag förstår av att ha läst andra bloggar och så är att det kommer dröja rättså länge innan det händer mer...hoppas det är värt att vänta på! Dwight är ju helt underbar! Särskilt minspelet direkt in i kameran..! Jag är rätt besatt nu och kommer nog inte se så mycket annat på ett tag. Jag älskar den känslan!

Bara tre tjejer kvar i australiens top model! Nästa vecka åker de till LA för finalen!
Roliga kommentar från en av deltagarna: "I had no idea that hollywood was in LA". hihi

Ikväll blir det mer The office och kanske veckan Hustle!

1 comment:

Mattias S said...

Ja, The Office är verkligen hur kul som helst. Och Jim och Pam romansen är så fin, så äkta och bitvis så fantastiskt subtil. :)