Thursday, May 17, 2007

jag tar tillbaka allt..

..(eller i alla fall nästan allt) gott jag sagt om Grey´s Anatomy. Har sett två avsnitt som jag sparat på några veckor och tyckte nästan att det var lite småpatetisk. Dels att alla läkare som jobbar där är antingen världens bästa, amerikas bästa eller västra amerikas bästa..det känns lite smålöjligt. Varför skulle alla toppläkare vara samlade där..? Och dels att alla fall och patienter de har alltid på något sätt ska reflektera det som händer i läkarnas liv.

Sen gillar jag inte att de aldrig får bli för lycklig, då måste en pappa dö, pojkvännen göra slut..osv..Är det tittarna som tappar intresset om de blir för lyckliga?

Är det någon mer som också tröttnat på GA?

1 comment:

Sara Ödmark said...

Serien har definitivt haft en svacka. Men nog är det fortfarande sevärt tycker jag.