Tuesday, October 9, 2007

Heroes - på bättringsvägen!

Jag tyckte att första avsnittet av säsong två var riktigt segt. Jag nämnde ju det i ett inlägg tidigare och jag står fast vid att en serie måste börja en säsong mer spännande. Men sen tog det sig bra i andra avsnittet och jag har bestämt mig för att titta vidare. Särskilt gillar jag att man får följa claire mer, hon är min favoritkaraktär! Det tredje avsnittet är nedladdat och jag väntar med spänning till kvällen..

Säsong 9 av ANTM har börjat mycket lovande och redan efter två avsnitt känner jag att denna säsong kommer att hålla så mycket högre nivå än ganska menlösa säsong åtta. Jag hejar på Victoria, vem hejar DU på?

My name is Earl har förövrigt börjat riktigt bra, underbart udda serie som alltid leverar lika roliga och skruvade historier.

däremot är survivor china rätt segt, tråkiga deltagare..

1 comment:

Unknown said...

Jag hejar på Heather :-D
Hon är kontig och helt underbar!