Friday, June 1, 2007

ÄNTLIGEN!

jaaaa. säsongsavslutningen i the office var så fin. i ca femtio avsnitt hade jag väntat och så äntligen verkar det som att jim och pam ska hitta varandra på riktigt. ojoj, det var riktigt känslosamt. Och skillnaden mellan det och greys anatomy är att the office tar upp riktiga och verkliga känslor. på något känns det troligt att kärlekshistorian mellan jim och pam skulle kunna hända i verkligheten. den är äkta! känslorna och händelserna i greys anatomy känns inte tillräckligt äkta för att beröra mig.

Och ryans blick mot kameran i slutet var riktigt elak! han är nog den karaktär som jag har svårt att känna sympati för, han är bara så tråkig..negativ och så hela tiden. Fast det har ju sin charm det med! :)

Just nu längtar jag bara efter fortsättningen, kan knappt tänka på annat..

2 comments:

Mattias S said...

Ja, verkligen! Visst var det underbart? Ska bli så spännande att se var dom tar vägen nästa säsong, hur Karen reagerar osv.

E said...

Måste tacka dig för att du "tipsat" om the office. Jag kan inte göra nåt annat än o kolla på serien. :P