Wednesday, June 20, 2007

inget på TV!

det enda som är värt att se på Tv just nu är Hells Kitchen. Den tredje säsongen är minst lika rolig och bra som de två tidigare. Ramsay är om möjligt ännu argare och svär om möjligt lite mer. Underbar underhållning.

Säsong 2 är 24 var riktigt seg och jag känner mig faktiskt inte ens särskilt sugen att se vidare. Om det blir en riktigt regnig sommar kanske...

23/9 börjar the office igen...längtar!!

det kanske inte blir så mycket skrivande här under sommaren eftersom jag inte har så mycket serier att se..men jag uppdaterar väl lite då och då! project runway börjar så om ngn vecka..!

hur var säsongspremiären av the 4400? jag har inte sett än...värt att se?

4 comments:

Anonymous said...

The closer har ju börjat igen, det är en skön serie..och Big Love...inte skön men ganska intressant och annorlunda...

Annars så tycker jag fortfarande att den bästa som går just nu är Dr.Who!

Och Hustle så klart!

Malin said...

JA! du har börjat se hustle?
(för visst var det jag som tipsade?)
Men det är ju slut för säsongen nu..:(

Jag tycker att the closer är rätt mesigt, såg bara ngt avsnitt och tröttnade på en gång. big love har jag mest hört dåligt om så har inte ens gett den en chans..kanske borde..

Mattias S said...

Kyle XY är ganska bra trots dom överdrivna moralkakorna. Andra säsongen har väll precis börjat.

Last Comic Standing har börjat också, det tycker jag kan vara lite kul.

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.