Tuesday, June 26, 2007

the 4400 och lite mer..

Ja, igår såg jag de första två avsnitten för säsongen. Jag måste säga att det var bättre än jag kommer ihåg att det va. Det jag främst gillar är att varje avsnitt känns ganska fristående. Man får följa en specifik person eller händelse som sen avslutas, i samma avsnitt. Sen är det ju såklart mer övergripande handling också... Jag föredrar nog det framför Heroes, som ju lite är i samma genre. Det är lite mer skrämmig och småläskig action i the 4400 som jag gillar!

Sen har jag sett lite på midsomer murders, som ju självklart går att ladda ner men som också säsongspremiärvisas på svt ikväll! det gillar jag eftersom det har en så klassisk uppbyggnad. det håller verkligen, säsong efter säsong. håller ni med?

sen har top chef börjat igen! jag gillar det, eftersom jag gillar matlagning/tävlingsprogram. men varför spelar de sååå hög musik?? ibland hör man knappt vad personerna säger, så extremt störande!

Annars försök jag njuta av vädret och hinner inte se så mycket TV!

1 comment:

Anonymous said...

Midsomer är mums ju. Tyvärr fick jag se själv även denna säsong, tråkigt men jag överlever. Nä, nu blir det sömn för mig. Kramis