Thursday, June 7, 2007

Bästa top model, ever!!


Jag har precis sett färdigt finalen av Australias next top model. Skönt att rätt person vann, det hade varit en skandal annars. Hon som kom tvåa var visserligen söt och så. Men man kan inte vinna bara för att man har en rolig och ungdomlig personlighet. Först blev jag nervös att tittarna skulle bestämma helt, för såklart skulle den söta, roliga och mysiga 16-åringen vinna. Men som tur va fick domare och andra i modeindustrin välja sin favorit och så las deras röster och tittarnas ihop. Alice var bara så vacker. Vackert rött hår, porslinsvit hy och lång smal och modellig kropp! Hon ser verkligen ut som urtypen av en modell! Jag vet att det är lite larvigt att engagera sig så mycket i en tävling som handlar om utseende, men det är underhållande!


Vi har börjat se säsong två av 24, det har väl börjat okej men inte alls lika bra som säsong etts inledande avsnitt. Hoppas att det tar sig lite.


(till mormor: det verkar nog mest här på bloggen som att jag ser MASSOR på TV, egentligen är det inte sant. Som du ser så uppdaterar jag ju bloggen i snitt två ggr i veckan. och då sammanfattar jag det jag sett. det blir kanske i snitt två timmar om dan. Så du behöver inte oroa dig! Jag är ute i solen och njuter av sommaren också!)

No comments: