Monday, March 19, 2007

The wedding bells


Jag har ju lovat att skriva om nya serier, så nu tänkte jag försöka göra det..

The wedding bells kretsar kring tre systrar som har tagit över sina skilda föräldrars bröllopsplaneringsföretag. Systrarna är så där olika som systrar är på film. En är gift men osäker, en är stark och självständig men längtar egentligen efter kärlek och den tredje ligger med massa olika killar men vill egentligen hitta någon som kan älska henne. Vi får även möta några andra karaktärer, bland annat en missnöjd bröllopssångare och en slemmig kock. Allt känns ganska stereotypiskt och föga intressant. I första avsnittet ska systrarna planera en tokig bruds bröllop, hon är superpetig och klagar på allt. Och visst kommer det väl ett litet skratt här och var men jag tror mening är att man ska skratta mer.

Det är en konservativ serie (som också går på FOX) som inte bjuder på något nytt. Karaktärerna är otrovärdiga och stereotypa.

Igår såg jag första avsnittet, vilket nog också blir det sista jag ser..

No comments: