Thursday, March 29, 2007

Bättre sent än aldrig..

Ja, jag vet. Jag har inte skrivit på 10 dagar. Det är ganska dåligt. Men jag har helt enkelt inte varit tillräckligt inspirerad. Jag har kollat på alla "de vanliga" serierna. Survivor och Amazing race är fortfarande i en klass för sig. Dessutom tar jag tillbaka den kritik jag öste över Lost för ett tag sen. De senaste avsnitten har varit riktigt spännande och man har fått veta jättemycket.

Eftersom fler av favvoserierna har paus finns det tid att se lite på SimVM. Eurosport visar iaf i tre-fyra timmar per dag. Pinsamt av SVT att bara sända sammandrag i en halvtimme. Trots att medaljerna inte regnar över simmarna som de gjorde förut så stöttar jag dem ändå.

En rolig sak..Jag råkade se ett avsnitt av Felicity igår och upptäckte att Tyra Banks har en lite roll där. Hon är så pinsamt dålig och har ingen kontroll av sina ansiktsrörelser..på något sätt så rycker hon i ansiktet hela tiden. Ojoj, det var i alla fall veckans roligaste.

Ikväll ska jag se gårdagens House, nya lost och nya Jericho.

3 comments:

Anonymous said...

Men har Amazing Race startat igen??? Var var var? På nätet kanske?
Men jag gillar Men in Trees det har en friskhet som är härlig, även om det är ganska förutsägbart som alla såpor.
En fråga: när ska vi gå på teater??? det skulle vara roligt!

Anonymous said...

Vill bara tipsa om en rolig blog: Simons 120 dagar. Men du följer den kanske redan?

Anna said...

Ja, Simons 120 dagar var kul... finns på www.simons120dagar.com