Monday, September 3, 2007

ohmygod!

fyran ska börja visa survivor! åh så härligt!
torsdagar fem över halv elva,
har ni missat det så är det ett absolut måste!

tredje säsongen av the hills och det "nya" laguna beach är lika härligt ytligt som alltid. jag älskar att gotta mig i töntigt skvaller och barnsliga bråk. det är helt klart underhållande!

såg tre avsnitt av The It crowd igår. Samma som skrivit black books har skrivit och lite märks det i huvudpersonerna som på ganska många sätt liknar varandra. Men the it crowd kan verkligen inte mäta sig med black books. Visst är den kul, men det är inte smart humor..det är uppenbar och ganska självklar humor. Men det duger såhär i väntans tider..

Om några få dagar börjar nya säsongen av Survivor! Woohoo

3 comments:

Unknown said...

å nej, jag missade första avsnittet...fan, jag vet inte var mina sladdar e till teven heller...och första säsongen som är den enda jag inte sett!!

fan va coolt, tur att jag tittade in här!

Föresten har jag älskat IT crowd från första sekunden, det coolaste var ju att de visade alltid avsnitten först gratis på nätet och sedan på tv...så det passade ju liksom in i konceptet.

Har sett ett antal olika pilot-avsnitt av nya serier, inget som verkar så där jättebra....
Fast Saving Grace är okej helt enkelt för att skådisarna är suveräna, annars är jag lite trött på hela det där med moraliska deklarationer om hur folk ska leva sina liv. (har du inte sett den här tv-serien än så fattade du nog ingenting av vad jag just sa..)

Är lite sugen på att prova något nytt spel...vad säger du/ni?

Malin said...

Alltså, jag tycker att IT crowd är bra, kul och så..men jag tycker som sagt att det känns så förutsägbar..nördarna är nördiga på ett ganska stereotypiskt sätt..

men jag tycker verkligen att det var tufft att de visade på nätet innan de visade på tv..!

Jag har visserligen inte sett saving grace, men jag föstår ändå vad du menar..sådana där serier som är fyllda av pekpinnar och liknande, de gör mig lätt illamående..särskilt när de kommer från amerikanska serier.

Ja, jag älskar att prova nya spel..har ni spelat settlers föresten? det är ju inte nytt för oss men för er..
Det är rätt mycket svårare än risk, men mer strategi och mindre tur! (så slipper du ju vara rädd för tärningarna hela tiden också!)

Anonymous said...

Settlers låter kul, vi spelar det gärna!

Har sett tre avsnitt av californacation, det liknar Huff lite grann fast Huff blev jag helt tokig i, californication kommer nog bli en bra serie att följa..

Har varit hemma och tittat på tv i veckor nu, borde kanske gå ut ibland, men ..snart börjar ju en massa gamla godingar så jag tror jag stannar hemma.

*kramar*