Wednesday, September 12, 2007

Jag gav Greys anatomy en ny chans..

..och såg de två sista avsnitten av säsong tre.
Och det var riktigt fint. och sorgligt.
Jag har ju tidigare skrivit att jag inte kan gråta till GA. Eller att jag inte gjort det tidigare, mycket för att karaktärerna inte har påverkat mig tillräckligt. Jag har inte blivit berörd tillräckligt.
Men i sista avsnittet när Christina just insett att Burke har flyttat, då kan jag inte hålla tårarna inne. Jag vet inte varför, men hennes känslor kändes äkta. Och det hela kändes ganska fint.

Slutsats: jag ger helt enkelt Greys en ny chans!

3 comments:

Anonymous said...

Dåligt med spoilers med tanke på att det du pratar om inte på lång väg har sänts i Sverige!

Anonymous said...

Jag har i alla fall sett avsnittet där han flyttar ut...

Jonas said...

oj, det tänkte jag inte ens på. jag har nog hela tiden tänkt att de som läser också laddar ner..hela den blogg är en enda stor spoiler!
kanske får sätta upp ngn slags varning