Thursday, January 17, 2008

några viktiga tidpunkter

Om två veckor börjar Lost. Nu när all väntan snart är över så känns det inte som att den pågått så länge. Ska bli riktigt spännande att se hur serien utvecklas, tror bestämt att jag måste se om det sista avsnittet.
Om tre veckor börjar nya survivor. Nördig som jag är ser jag nästan lika mycket fram emot det. Tio gamla deltagare mot tio survivor-fan. Det kan bli en riktigt bra omgång.
På söndag är det målgångsdags för amazing race. Årets jobbigaste lag åkte ut senast så det blir ett spännande, men inte för spännande avsnitt.

Ja det var väl allt..

3 comments:

Anonymous said...

Årets jobbigaste... Han var lite väl elak mot henne tycker jag allt

Malin said...

det var ju hon som var ond. helt hysterisk hela tiden!! menar du verkligen samma säsong som jag menar??

Anonymous said...

Vi har sett samma säsong. Visst var hon hysterisk men han gjorde inte direkt saken bättre med att säga elaka saker till henne.